نحوه آموزش کانکت ساعت هوشمند با برنامه آردیفیت
نحوه آموزش کانکت ساعت هوشمند با برنامه RDFIT

کانکت ساعت هوشمند با برنامه rdfit

یکی از برنامه هایی که گوشی را به ساعت هوشمند متصل می‌کند، برنامه آردیفیت هست؛ آموزش اتصال برنامه rdfit برای افرادی که می‌خواهند ساعت‌های هوشمند خود را به موبایل وصل کنند.

نحوه آموزش کار با برنامه آردیفیت

ابتدا در گوشی خود برنامه بارکد خوان نصب می‌کنیم، جهت اسکن بارکدی که در دفترچه راهنمای ساعت هوشمند است؛ بارکد که در دفترچه هست اسکن کرده تا برنامه آردیفیت اجرا بشود، از طریق اپلیکیشن rdfit می‌توانید ساعت هوشمند خود را به گوشی نصب کنیم.

نحوه آموزش کار با برنامه آردیفیت (BT settings)
نحوه آموزش کار با برنامه آردیفیت (BT settings)

ابتدا اسمارت واچ خود را روشن می‌کنیم، وارد تنظیمات ساعت می‌شویم و گزینه BT settings را انتخاب و چک می‌کنیم تا دستگاه روشن (power on) باشد.

اپلیکیشن rdfit
برنامه RDFIT

خوب می‌رویم سراغ گوشی و برنامه RDFIT را باز می‌کنیم و اجازه همه دسترسی‌ها را به آن می‌دهیم.

اپلیکیشن آردیفیت قسمت دیوایس
اپلیکیشن rdfit قسمت دیوایس

بلوتوث موبایل خود را روشن و قسمت دیوایس (Device) را انتخاب می‌کنیم و بعد گزینه searching device را انتخاب می‌کنیم تا  پیدا شود که اسم مدل ساعت هوشمند ما watch 6 هست، انتخاب می‌کنیم؛ حالا باید اجازه دسترسی بدهیم؛ گزینه pair می‌زنیم و بعد گزینه Allow می‌زنیم.

دانلود واچ فیس از طریق برنامه RDFIT
دانلود واچ فیس از طریق برنامه آردیفیت

می‌بینید اینجا از طریق برنامه می‌توانیم واچ فیس های متنوعی را برای اسمارت واچ خود دانلود کنیم.

در قسمت Push notifications که یکی از نکات مهم هست، باید چک کنیم، همه نوتیفیکیشنهای گوشی ما فعال شده باشند.

در ios اکثراً همیشه باز هستند، اما در اندرویدها باید چک بشه که اگر نوتیفیکیشنها باز نبودن آن را باز کنیم.

یکسری امکانات دیگری هم دارد که با تمرین و تکرار آنها می‌توانید بفهمید چکاری انجام می‌دهد.

اینجا ساعت مچی هوشمندمون به گوشی وصل شد؛ میریم سراغ مرحله اتصال تماس‌ها

برای اتصال تماسمون چیکار کنیم؟

در ساعت هوشمند خود وارد قسمت بلوتوث شده و search new device انتخاب می‌کنیم؛ در این مرحله باید مدل موبایل شما به نمایش در بیاید تا آن را انتخاب کنید؛ در گوشی خود کد تأیید می‌آید که pair می‌کنیم؛ صبر می‌کنیم تا اتصال ساعت مچی هوشمند به موبایل برقرار شود.

در آیفون‌ها یا دستگاه‌هایی که ios هستند، یک قسمت اطلاعات بلوتوث هست باید برای دو تا واچ ۶ پیدا شده فعال کنیم؛ البته این فقط برای آیفون هست و برای گوشی‌های اندروید صدق نمی‌کند (برای گوشی‌های اندروید اتصال کافی)

الان مراحل اتصالمون به صورت کامل انجام شد و شما نحوه آموزش کار با برنامه rdfit کاملاً یاد گرفتید و می‌توانید با هر گوشی که دوست دارید اسمارت واچ خود را متصل و استفاده کنید.

نظر، سؤال و پیشنهاد خود را درباره نحوه آموزش کانکت ساعت هوشمند با برنامه RDFIT (اسمارت واچ با برنامه آردیفیت) در زیر همین صفحه بازگو نمایید؛ تا در سریع‌ترین وقت ممکن به آن‌ها رسیدگی شود.