آموزش اتصال ساعت هوشمند به گوشی
آموزش نحوه اتصال ساعت هوشمند به گوشی

در این فیلم آموزشی به صورت تصویری نحوه متصل شدن ساعت هوشمند مدل w55pro به موبایل را برای شما قدم به قدم توضیح می‌دهیم.

 

در این فیلم خواهید دید:

  1. این اسمارت واچ مدل w55pro برنامه مورد نیاز FunDo Pro هست
  2. چگونه برنامه مورد نظر را در گوشی خود به راحتی نصب کنید
  3. چگونه تاریخچه تماس‌های خود را در ساعت ببینید
  4. چگونه ساعت هوشمند خود را روشن کنید
  5. چگونه با ساعت زنگ بزنید
  6. تست کردن پیامک


 

توضیحات بیشتر درباره روش اتصال ساعت هوشمند به گوشی

برای روشن کردن ساعت هوشمند خود زیر دکمه مجیک باتون یک دکمه قرار دارد آن را چند ثانیه نگهدارید تا ساعت روشن شود.

اسمارت واچ‌ها معمولاً یک دفترچه راهنمایی همراه دارند، که داخل دفترچه راهنما یک بارکد هست و از طریق بارکد می‌توانید اسکن کنید و برنامه مورد نظر خود را در گوشی خود به راحتی نصب کنید.

در خود ساعت هم آیکونی جهت نصب برنامه وجود دارد و با اسکن بارکد می‌توانید برنامه روی گوشی خود را نصب کنید.

این ساعت هوشمند مدل w55pro برنامه مورد نیاز FunDo Pro هست (که برای هر محصول در مشخصات ساعت، قسمت سازگاری برنامه مورد نظر ذکر شده) که ما این برنامه را برای بیشتر نشدن حجم فیلم از قبل نصب کردیم.

اول بلوتوث‌های موبایل و ساعت لمسی خود را روشن می‌کنیم (برای روشن کردن بلوتوث ساعت آیکون چرخ دنده یا تنظیمات (setting) رفته بعد BT setting و بلوتوث خود را روشن می‌کنیم)، برنامه FunDo Pro که در داخل گوشی خود نصب کردیم باز کرده و در قسمت More / Add device  و find میزنیم و بعد از پیدا کردن ساعت، روی اسم ساعت در موبایل زده بعد چند ثانیه متنی میاد که ما  pairمیزنیم.

در قسمت بلوتوث گوشی باید دو تا watch5 فعال باشد که الان یکی فعال هست و باید دومی پیدا شود تا ساعت وصل شود، چنانچه موبایل نتوانست سرچ کردن طولانی شد تا بلوتوث ساعت پیدا کنیم، آیکون بلوتوث ساعت زده بعد search new de… زده تا گوشی پیدا کنیم (میبینید که سریع تر از گوشی پیدا کرد)

حالا نوبت تست کردن پیامک هست که در فیلم آموزشی به نمایش گذاشتیم؛ برای زنگ زدن یا تماس گرفتن با ساعت مچی هوشمند، آیکون گوشی زده و شماره مد نظر خود را بگیرید.