شرایط و ضوابط

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی venu3 و سفارش ساعت هوشمند از این فروشگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد:

خرید کالا از ونوس بر مبنای قوانین و آئین نامه‌های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد.

خدمات و محتویات این فروشگاه برای استفاده شخصی و غیر تجاری مشتریان عرضه شده است؛ مالکیت مادی و معنوی اطلاعات موجود در فروشگاه ونوس به آقای مجید بهرامی نیا تعلق دارد و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت؛ هرگونه استفاده از محتویات سایت ونوس فقط با اطلاع قبلی و اجازه کتبی مسئولین سایت امکان پذیر می‌باشد؛ برای اخذ اجازه کتبی می‌توانید با ایمیل سایت مکاتبه نمایید.

نقل قول از محتویات، خبرها و مقالات سایت اینترنتی فروش ساعت هوشمند ونوس برای فروشگاه‌ها و وبلاگ‌های شخصی که منافع غیر تجاری را دنبال می‌کنند، با ذکر منبع مجاز است.

اطلاعات ارائه شده ساعت‌های هوشمند در سایت venu3 برگرفته از اطلاعات و تجربه مدیر شرکت ونوس، ترجمه مطالب، کاتالوگ‌ها و سایت‌های مرتبط خارجی می‌باشد.

قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش فاکتور منظور گردیده است، معتبر می‌باشد.

کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می‌باشند، اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند؛ بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

شرکت venu3 هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد فروشگاه که می‌تواند ناشی از سیطره مدیریت این فروشگاه می‌باشند (همانند نقض اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی‌پذیرد.

شرکت venu3 هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتویات سایت‌هایی که ارتباط به آنها بواسطه آگهی یا لینک در فروشگاه اینترنتی شکل می‌گیرد، پذیرا نیست.

تمام ابزاری که در فروشگاه ونوس با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می‌شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفاً برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد. سایت ونوس هیچ گونه مسئولیتی را در قبال محتویات پیام‌های کاربران نمی‌پذیرد.

©مالکیت معنوی محتویات سایت ونوس شامل قانون حق تکثیر متعلق به آقای مجید بهرامی نیا می‌باشد.

©کلیه حقوق محفوظ است.۱۳۹۹ هجری خورشیدی

 

ارتباط مستقیم با کاربران

فروشگاه ونوس به دنبال رضایت کامل کاربران گرامی است؛ اگر به هر دلیلی رضایت از کار ما حاصل نشده، لطفاً مراتب را با پست الکترونیکی به مدیر سایت اطلاع دهید.

ضمناً کاربران گرامی می‌توانند در هر زمان که مایل باشند پرسش‌های خود را به یکی از روش‌های ذکر شده در بخش تماس با ونوس برای ما ارسال و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.

 

سیاست حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران

فروشگاه ونوس تاکید بسیاری بر اصول حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران را دارد؛ این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی و نحوه استفاده از این اطلاعات است که ونوس از کاربران سایت جمع می‌کند؛ این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن‌ها می‌توان کاربران ونوس را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود؛ برای نمونه می‌توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره اشاره نمود، البته اگه چنین چیزی باب میل شما نیست، می‌توانید با ما تماس بگیرید و درخواست حذف آن را بدهید.

 

اطلاعات جمع آوری شده و نحوه استفاده از آن‌ها

شما با ثبت نام در ونوس مشخصات خود از قبیل نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، وب سایت و پسورد ورود به ثبت نام را در اختیار سایت فروش ساعت‌های هوشمند قرار می‌دهید؛ در ادامه فعالیت در سایت فروشگاه اینترنتی ساعت ونوس و تقاضا برای ثبت سفارش، شما نیاز به اضافه کردن مشخصات آدرس خود و تلفن‌های تماس خواهید داشت.

شما پس از ورود به سایت فروش ساعت هوشمند ونوس، به عنوان کاربر ونوس شناخته خواهید شد و کلیه اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش‌ها، پرداخت‌ها و اطلاعات فردی شما در اختیار ونوس خواهد بود.

 

کوکی‌ها

وقتی بازدیدکنندگان نظری در ونوس ارسال می‌کنند، همانند سایر وب سایت‌ها اطلاعاتی از قبیل ارسال IP و کوکی‌ها شما را جمع‌آوری می‌کنیم، زمان ارسال نظر اگر آدرس ایمیل شما در سرویس که Gravatar ارائه می‌دهد ذخیره شده باشد، بعد از تائید نظر شما، تصویر کاربری شما در این سایت به نمایش در خواهد آمد؛ این کوکی‌ها برای صرفه جویی در زمان شما هست، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید؛ اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی ونوس و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را انجام می‌دهد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری کند و در اختیار سازمان‌ها و افراد غیر از venu3 قرار نخواهد گرفت.

(درصورتی که بر روی وب‌ سایت ما تصویری آپلود کنید، باید از آپلود کردن تصاویری که لوکیشن شما در آن embed (جاساز کردن) شده باشد، خودداری کنید؛ بازدید کننده‌های وب سایت می‌توانند بعد از ذخیره سازی تصویر آدرس لوکیشن شما را از تصویر استخراج نمایند.)

 

محدودیت دسترسی به اطلاعات

فروشگاه اینترنتی ونوس دسترسی کارمندان خود به اطلاعات کاربران را محدود نموده و تنها مدیر سایت ارتباط مستقیم با کاربران دارد.

کلیه رمزهای عبور به صورت رمز شده در پایگاه داده‌های venu3 نگهداری شده و در فرآیند رمزگذاری بیشترین تلاش در استفاده از الگوریتم‌ها، آنتی ویروس‌ها و روش‌های پیشرفته شده است.

کلیه اطلاعات مربوط به سیستم ونوس در زیرساخت‌های محافظت شده و در مکان‌های امن نگهداری می‌شوند.

امیدواریم که با رعایت بیشترین میزان در حفاظت از اطلاعات و حریم شخصی شما، اطمینان تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند به شما مشتریان گرامی در استفاده از سیستم فروشگاه اینترنتی ساعت هوشمند را داده باشیم؛ در صورت هر گونه سوال یا پرسشی، درخواست خود را از طریق پیام سایت یا بخش تماس با ونوس به اطلاع ما برسانید.

 

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.